Вчені виявили відповідальний за "монобровою" ген

У мережі вже протягом декількох років користувачі постійно жартують над людьми зі зрослими бровами, однак, генетики з Лондона вирішили піти далі і розгадати секрет даного чинника і зрозуміти, що викликає подібну аномалію.

Вченими було запрошено понад 6 тисяч волонтерів з країн Латинської Америки, яких розділили на групи за різними форм-факторів, таким як структура, форма і колір волосся. Результат перевершив навіть найсміливіші очікування вчених, адже вони змогли відкрити 10 нових генів, які безпосередньо впливають на власний покривши окремо взятого індивідуума.

Серед них також виявився і ген під назвою PAX3, який відповідає за зрощування брів. Кучеряве волосся - це цілком заслуга генетичного компонента PRSS53, а облисіння відбувається з вини COL17A1, густота бороди і вусів забезпечується геном EDAR.

Сенсаційним, проте, виявилося виявлення гена, що відповідає за сиве волосся. Його дії безпосередньо впливають на активність тирозинази, ферменту, який повністю відповідає за синтез меланіну, який несе інформативне наповнення про колір волосся. Раніше вчені пов'язували сивину з активністю каталази, розташованої в волосяних фолікулах. Фермент, по минулим теоріям, розкладав перекис водню, яка в рясному кількості міститься в клітинах і волосся поступово почали втрачати свій колір.

Микола Офіцерів