Чи може у людини бути чотири ока?

1. Цей хитромудрий питання з різними кількісними характеристиками напевно задавав собі кожен цікавий дитина....

Цей хитромудрий питання з різними кількісними характеристиками напевно задавав собі кожен цікавий дитина. Так само, як мріяв про космос, підкоренні далеких планет і впровадженні в макро- і мікросвіту. Настала пора, щоб мрії маленьких і дорослих дітей збулися. У Читі нарешті відкрився перший федеральний магазин «Чотири очі».

Чому «нарешті»? Тому що «Чотири очі» - це універсальний вузькоспеціалізований магазин. І такого в нашому місті ще не було! Звичайно, можна спробувати описати «четирёхглазую» продукцію трьома словами - «Біноклі. Мікроскопи. Телескопи ». Але це буде не зовсім вірно.

Телескоп. Такий собі тубус на ніжках. Дивно, але навряд чи знайдеться людина, яка не замре в захопленні від величезних кратерів Місяця, від виду планет і зірок. Чи не в кіно. В житті! Ось, простягни руку і доторкнися до великого Космосу ... Гарантую, що спливуть відразу кілька прізвищ - Коперник, Галілей і Ціолковський. Рідний Гагарін в шоломі з буквами «СРСР» видасться точно! Адже наскільки це дуже гарне почуття - мати в своїх руках якісний інструмент, якого не було у великих умів людства! А вони - ці уми - зробили відкриття, перевернули світогляд сотень мільйонів людей. Хто знає, можливо, ваша дитина стане в один ряд з титанами зоряного неба.

1

Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   2   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   3   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   4   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   5   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   6   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   7   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   8   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   9   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   10   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   11   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   12   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   13   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   14   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   15   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   16   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   17   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   18   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 2 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 3 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 4 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 5 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 6 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 7 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 8 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 9 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 10 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 11 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 12 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 13 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 14 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 15 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 16 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 17 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 18 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита

Мікроскоп. Виглядає, ніби велике металеве комаха. Дорослішаючи, ми відкриваємо перед своїми очима новий світ - починаючи з виду через борти дитячого ліжечка і закінчуючи польотами на літаку, коли планета така ма-а-аленькая, що аж закруглюється на горизонті. Але саме мікроскопи допомагають зазирнути "всередину". І це не менш чудово і захоплююче! У магазині «Чотири очі» мікроскопи можна купити відразу з препаратами, так називаються набори по 100 штук спеціально приготованих для вивчення речовин, комах та тканин.

1

Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   2   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   3   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   4   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   5   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   6   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   7   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   8   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   9   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   10   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   11   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   12   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 2 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 3 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 4 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 5 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 6 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 7 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 8 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 9 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 10 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 11 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита 12 Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита

Бінокль. Ті самі додаткові очі, що збільшують число їх у людини до чотирьох штук. Забава дитинства - дивитися в бінокль на людей поблизу, розгорнувши його навпаки. Найширший вибір біноклів в магазині від провідних виробників - гарантія, що ви побачите все і вся на досить пристойній відстані. Для великих дядь тут передбачені приціли, лазерні далекоміри і прилади нічного бачення. Вся висококласна оптика супроводжується пристойним вибором аксесуарів.

Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита   Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита

Смачні речі. Це всілякі подарунки - від зростомір для дітей «Вирости до Сонця», веселих магнітиків з ракетами і планетами, глобусів і фірмових ремінців до наборів для дослідів і спеціальних цифрових фотоапаратів для зйомки космосу через телескоп. Це цікаві книги, написані самими захопленими людьми в Сонячній системі, а то і в усьому міжгалактичному просторі - астрофізиками, астрономами і вченими з постійно скуйовдженої зачіскою. Тут є навіть лінзи Барлоу - вони дозволяють без істотних витрат збільшити фокусну відстань в два, три і навіть п'ять разів! Барометри, метеостанції, круті компаси, домашні планетарії, ліхтарі, лупи, набори дослідника і навіть прилад зі страшною назвою тріхінеллоскопіі! Останній може стати в нагоді завзятим рибалкам і мисливцям. Його використовують у ветеринарних і санітарно-епідеміологічних лабораторіях для самостійного контролю якості продуктів.

1

Вартість. Чесно кажучи, мені завжди здавалося, що вже телескоп коштує величезних грошей, і пересічному батькові це не зовсім по кишені. Однак ця точка зору розбивається «четирёхглазимі» повністю. Погодьтеся, що 3490 рублів за багату комплектацію - не такі великі гроші ?! А є апарати складніше, професійніше, важче - до 200 кг! Вкрай важливо - ціни в мережі магазинів по всій країні однакові, додаткових націнок читинский магазин не робить. А гарантія на продукцію компанії «Levenhuk» довічна!

Відкриті дні. Це особливі заходи, які проводяться по всій країні і збирають кілька тисяч чоловік в одному місці. Наприклад, «День відкритої астрономії» або «День мікросвіту». В цей же Внем будь-який бажаючий може подивитися на зірки і на мікросвіт, використовуючи найсучасніші й дорогі оптичні прилади. Зовсім скоро в Читі пройде перший таке свято цікавості. Що важливо - заходи ці міжнародні, а значить, забайкальци зможуть одночасно дивитися на зірки з жителями інших країн і континентів. Адже, не дивлячись на те, що всі ми різні, небо у нас одне!

Адже, не дивлячись на те, що всі ми різні, небо у нас одне

Все, що відбувається в Забайкаллі і місті Чита

Фірмовий магазин оптичної техніки «Чотири очі»:
г. Чита, вул. Амурська, 103а (поруч з перехрестям з вулицею Бутіна).
Телефони (3022) 35-25-94; +7 (914) 499-10-04.
Час роботи - щодня з 10:00 до 20:00, без перерв.
4glaza.ru

Майстерня «Сила Головатий» 14:17 15 травня 2014

Чому «нарешті»?
Погодьтеся, що 3490 рублів за багату комплектацію - не такі великі гроші ?